القائمة الرئيسية

الصفحات



عن سريالية الحب

هو ;
ليلى أنا اول مرة اشوفك كدا
هي ;
انا مخنوقة
هو;
اسف بجد ، مكانش قصدي اني اضايقك
هي ;
 انا مش متضايقة منك
انا متضايقة من نفسي
متضايقة ان انا بحبك
انا بحبك من زمان
كان نفسي افضل طول الوقت جنبك
وابقى معاك
بس انت ماكنتش شايف غيرها هي
مع اني حبيتك زيها ويمكن اكتر
بس انت بتحبها هي
هي اللي بتفرحك وهي اللي بتزعلك
وانا طول الوقت تايهة وسطيكم 
هو متلعثماً ;
 ليلى انتي طول عمرك صاحبتنا 
هى مقاطعة له ;
 انا عارفة انك بتعتبرني زي اختك
وان انت عمرك ما فكرت فيا
بس انا كان نفسي تاخد بالك مني
نفسي تحس ان انا بحبك
بس ما فيش حاجة من دي حصلت 
هو ; 
 ليلي بجد انتي انسانة جميلة اوي ..
هي ;
انا مش عايزاك تجاملني
انا عايزاك تدينا فرصة مع بعض
انا سيبت كل حاجة وجيت هنا عشان ابقى جنبك
هو ;
انا بجد يا ليلي مبسوط انك ها تشتغلي معايا
بس ما ارضاهلكيش كدا 
تقاطعه ;
 انا راضية
وبعدين انا ما بطلبش منك تحبني
كفاية انا بس احبك
ويمكن فيوم تحبني !
 
 
مشهد من فيلم سينيمائي
( نص الإلقاء دون تصريفات ) 
هل اعجبك الموضوع :
author-img
انا هو من اريده يوماً .. وسيكون

تعليقات

ستقرأ في هذا المقال :